جزئیات حساب خود را فراموش کرده اید؟

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی، یکی از خدماتی است که توسط موسسات حقوقی در سالهای اخیر برای سهولت کار مراجعین غیرحضوری و راهنمایی آنها در شرایط اضطرار در نظر گرفته شده است تا از تصمیمات نادرست یا بحران های احتمالی جلوگیری نمایند. برخی موسسات بخشی از خدمات مشاوره ای خود را به صورت رایگان نیز ارائه داده و برخی نیز خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی دارند.

همه چیز درباره مشاوره حقوقی تلفنی:

افراد به علت مشغله های بیش از حد و نداشتن آگاهی، در تمامی مسائل حقوقی سر رشته نداشته و در هنگام مواجه با امور حقوقی و یا کیفری بدون دانش و تخصص مربوطه نمی توانند بهترین و منطقی ترین تصمیم را اتخاذ نمایند. اینجاست که استفاده از مشاوره های حقوقی، به خصوص مشاوره حقوقی تلفنی که بدون فوت وقت و صرف هزینه بابت مسیر انجام می پذیرد، راه حلی عالی برای آنها به حساب می آید. در این مقاله قصد داریم همه چیز را در رابطه با مشاوره حقوقی تلفنی با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید.

مشاوره تلفنی موسسه حقوقی کردار نیک

مشاوره حقوقی تلفنی یا وکیل تلفنی چیست؟

مشاوره حقوقی تلفنی یا وکیل تلفنی یکی از خدماتی است که در سالهای اخیر توسط موسسات حقوقی به مراجعین غیر حضوری ارائه می شود. بعد مسافت، مشغله زیاد، مشکلات فردی و یا بسیاری از موارد دیگر باعث می شود بسیاری افراد امکان حضور فیزیکی در دفاتر وکلا و یا موسسات حقوقی را نداشته باشند و از طرفی دچار مشکلات حقوقی حساسی شده باشند که نیاز به مشاوره سریع و از راه دور داشته باشند. در چنین مواردی مشاوره حقوقی تلفنی یا وکیل تلفنی، یکی از بهترین گزینه ها برای آنها محسوب می شود که می تواند جلوی بسیاری از تصمیمات نادرست را بگیرد و ابهامات افراد را برطرف کند.

گاهی افراد فقط نیاز به مشاوره و راهنمایی گرفتن در حیطه مسئله حقوقی خود را دارند. در چنین مواقعی میتوانند با کارشناسان حقوقیِ موسسات حقوقی مشاوره کنند و اگر مشکلشان نیاز به راهنمایی بیشتر از طرف یک وکیل داشت، امکان مشاوره با وکیل نیز برای آنها به صورت تلفنی فراهم خواهد شد. مشاوره حقوقی و وکیل، هر دو در رشته حقوق و یا شاخه های مرتبط با آن تحصیل کرده اند، اما تفاوت آنها در نحوه پذیرش و پروانه وکالت این دو نفر است. هر مشاور حقوقی الزاماً وکیل نیست، اما هر وکیلی می تواند مشاور حقوقی نیز باشد.

در مواقعی دیگر افراد از خدمات وکیل استفاده می کنند، اما گاهاً در مواقع حساس و به دلایل گوناگون امکان همراهی وکیل در کل پروسه پرونده آنها وجود ندارد. در چنین مواقعی نیز وکیل تلفنی چه برای افراد حقیقی چه برای افراد حقوقی گزینه ای به صرفه و ضروریست که می تواند از راه دور نظارت داشته و فرآیند کار را رهبری کند. در ضمن مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای متخصص در زمینه های گوناگون نیز یکی از گزینه هایی است که برای بسیاری از افراد مناسب است.

مشاوران حقوقی می توانند گروهی از کارشناسان مجرب حقوقی، وکلا و قضات بازنشسته یا وکلای پایه یک دادگستری و قوه قضاییه را شامل شوند. همچنین در شرایط فعلی و با همه گیری ویروس کرونا، استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی و یا خدمات وکلای تلفنی، یکی از گزینه های مقرون به صرفه و ایمن برای بسیاری از مردم است.

مشاوره -حقوقی- تلفنی-کردار- نیک - یسنا

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان:

بسیاری از موسساتِ مطرح حقوقی کشور، امکانات وسیعی را برای حل مسائل حقوقی افراد در نظر گرفته اند. یکی از این خدمات و امکانات، مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است که این امکان را برای افراد به وجود می آورد تا در ساعات مشاوره که در سایت اینترنتی موسسه حقوقی آورده شده با مشاوران آن موسسه تماس گرفته و سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و پاسخ ضروری خود را دریافت کنید. بدیهی است به علت تلفنی بودن مشاوره و عدم بررسی بسیار دقیق پرونده، سوالات بسیار جزئی در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش پرونده پشت تلفن پاسخ داده نخواهد شد. مدت زمان مکالمه و تعداد سوالات حقوقی مجازی که می توانید از مشاوران بپرسید نیز محدود می باشد، اما هدف این است که در زمان مناسب شما را در تصمیم گیری بجا و منطقی راهنمایی کنند.

مشاوره حقوقی تلفنی شبانه روزی

گاهی اوقات فوریت امور حقوقی به گونه ایست که حتی خارج از زمان ساعات اداری نیز نیاز به مشاوره حقوقی با افراد متخصص است تا احتمال هرگونه خطا و تصمیم نادرست از بین برود. در اینگونه موارد نیز بسیاری از موسسات حقوقی خطوط مشاوره ۲۴ ساعته و شبانه روزی را برای مراجعین غیرحضوری شان در نظر گرفته اند تا آنها را به طور اضطراری از راه دور راهنمایی کنند. در هر ساعتی از شبانه روز که با شماره های مربوطه موسسه حقوقی تماس حاصل کنید امکان مشاوره برای شما فراهم است.

مشاوره حقوقی تلفنی خانواده چیست؟

یکی از مسائلی که غالباً افراد با آن مواجه هستند، سوال در مورد اموریست که به بنیان خانواده مربوط است. در بسیاری مواقع شاید افراد به علت فاصله مکانی، مشغله زیاد یا بسیاری مسائل دیگر امکان مشاوره حضوری را نداشته باشند و از آن طرف دانستن پاسخ و راه حلی فوری و منطقی برایشان بسیار ضروری و گاهاً حیاتی باشد. این مسائل هر چیزی که به خانواده مربوط باشد، از جمله ازدواج، طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت فرزند، عسر و حرج و سایر موارد را شامل می شود. در اینگونه موارد بهترین و سریعترین راه استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی خانواده است تا توسط مشاور حقوقی و یا وکلای دادگستری بهترین مشاوره به افراد داده شود و راه حل منطقی پیش پای آنها گذاشته شود.

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی چقدر است؟

هزینه مشاوره های حقوقی تلفنی برای برخی موسسات تا سقف ۵ دقیقه و برای پاسخگویی به یک سوال حقوقی به صورت مقطعی رایگان می باشد. البته این مشاوره های رایگان، همه دعاوی و امور حقوقی را شامل نمی شود. اگر به مشاوره های تخصصی بیشتر و جامع تری نیاز داشته باشید، اگر حیطه مشکلتان متفاوت باشد و یا اگر تمایل داشته باشید با یک وکیل پایه یک دادگستری مشاوره کنید، در آن صورت نیاز به پرداخت هزینه مشخصی است که تعرفه های آن سالانه متفاوت بوده و تا حدودی نیز بسته به موسسه انتخابی شما می باشد. هزینه ی مشاوره های حقوقی تلفنی نسبت به مشاوره های حضوری بسیار پایین تر و قابل قبول تر است. اکثر موسسات به ازای هر ۵ دقیقه مکالمه که با وکلا یا مشاوران دارید، هزینه ثابتی را برای شما محاسبه می کنند و مسلماً هزینه مشاوره با مشاوران حقوقی به مراتب کمتر از مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری است.

مشاوره -حقوقی- تلفنی-کردار- نیک - یسنا

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان قوه قضاییه چیست؟

افرادی که در رشته های حقوق و یا شاخه های مرتبط آن تحصیل می کنند، پس از فارغ التحصیلی می توانند در شاخه های مختلفی از قبیل وکالت، قضاوت، سردفتری و یا مشاوره حقوقی اقدام به فعالیت نمایند. مشاوران حقوقی با شرکت در آزمون مشاوران حقوقی که در مرکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه برگزار می شود، می توانند همانند وکلا اجازه حضور در دادگاه نیز پیدا کنند. به افرادی که از این آزمون سربلند بیرون بیایند، مشاوران حقوقی قوه قضاییه گفته می شود و جذب قوه قضاییه می شوند. البته آزمون دیگری نیز هست که توسط کانون وکلا برگزار می شود و با شرکت در آن نیز نهایتاً می توانند به شغل وکالت بپردازند.

اصلی ترین هدف تشکیل مراکز مشاوران حقوقی قوه قضاییه این است که مردم در سراسر کشور دسترسی آسانی به وکلای دادگستری داشته باشند و هزینه ها به طور چشمگیری برایشان کاهش پیدا کند. بسیاری از موسسات حقوقی مطرح کشور، امکان مشاوره حقوقی تلفنی رایگان با این مشاوران حقوقی قوه قضاییه را فراهم آورده اند و تنها با یک تماس با موسسه می توانید با این متخصصان به طور رایگان مشورت کنید و راه حل مشکل خود را از آنها جویا شوید.

مشاوره -حقوقی- تلفنی-کردار- نیک - یسنا

کلام آخر

موسسه حقوقی “کردار نیک یسنا”، با سالهای سابقه درخشان در زمینه مشاوره های حقوقی و امور وکالت، همواره در ارائه خدمات عالی و با کیفیت به متقاضیان عزیز آماده است. مشاوره های حقوقی تلفنی این موسسه، یکی دیگر از خدمات گسترده ایست که برای راحتی و سهولت کار همه افرادی که در ایران و یا خارج از ایران هستند، در نظر گرفته شده تا بدون فوت وقت، مشکل حقوقی خود را با مشاوران متخصص و مجرب این مجموعه در میان گذاشته و بهترین راه حل ممکن را برای مشکل خود بیابند. این مشاوران همچنین شما را در کلیه مراحل راهنمایی کرده و اگر نیاز به بهترین و متخصص ترین وکلا داشته باشید، شما را همراهی خواهند کرد. در ضمن علاوه بر مشاوره و جلسات تلفنی، مشاوره های تلفنی رایگان و خدمات مشاوره شبانه روزی نیز برای یاری رسانی در امور حقوقیِ تمام افراد جامعه در این موسسه فراهم آمده است. پس با اعتماد کامل به خدمات موسسه “کردار نیک یسنا”، کلیه امور حقوقی و کیفری خود را با کارشناسان و متخصصان این موسسه معتبر و با سابقه در میان بگذارید.

سوالات متداول

مشاوره حقوقی تلفنی یا وکیل تلفنی یکی از خدماتی است که در سالهای اخیر توسط موسسات حقوقی به مراجعین غیر حضوری ارائه می شود. بعد مسافت، مشغله زیاد، مشکلات فردی و یا بسیاری از موارد دیگر باعث می شود بسیاری افراد امکان حضور فیزیکی در دفاتر وکلا و یا موسسات حقوقی را نداشته باشند و از طرفی دچار مشکلات حقوقی حساسی شده باشند که نیاز به مشاوره سریع و از راه دور داشته باشند

بسیاری از موسساتِ مطرح حقوقی کشور، امکانات وسیعی را برای حل مسائل حقوقی افراد در نظر گرفته اند. یکی از این خدمات و امکانات، مشاوره حقوقی تلفنی رایگان است که این امکان را برای افراد به وجود می آورد تا در ساعات مشاوره که در سایت اینترنتی موسسه حقوقی آورده شده با مشاوران آن موسسه تماس گرفته و سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و پاسخ ضروری خود را دریافت کنید

گاهی اوقات فوریت امور حقوقی به گونه ایست که حتی خارج از زمان ساعات اداری نیز نیاز به مشاوره حقوقی با افراد متخصص است تا احتمال هرگونه خطا و تصمیم نادرست از بین برود

بالا